Vrtec Marjetica – Matični vrtec

Cesta občine Hirschaid 6
1295 Ivančna Gorica

Tel: 01/ 7887-162

Poslovalni čas vrtca: od 6.00 do 16.30
Vodja enote: Tina Avbar
9 oddelkov

22.12.2009 smo odprli vrtec Marjetica. Otroci so vanj vstopili 01. 01. 2010. V vrtec Marjetica je vključenih 130 otrok iz občine Ivančna Gorica in vključuje otroke od 1. do 4. leta starosti.

Oddelek  1-2 let (14 otrok) z vzgojiteljico Sabino Vovk in s pomočnico vzgojiteljice Ines Peternelj.

Oddelek  1-2 let (14 otrok) z vzgojiteljem Rokom Filejem  in s pomočnico vzgojiteljice Tjašo Zajc (nadomešča Manca Kravanja).

Oddelek  1-2 let (14 otrok) z vzgojiteljico Lucijo Babič in s pomočnico vzgojiteljice Nino Erčulj.

Oddelek  1-2 let (14 otrok) z vzgojiteljico Ano Zajc in s pomočnico vzgojiteljice Alenko Mohorčič.

Oddelek  2-3 let (14 otrok) z vzgojiteljico Tino Avbar in s pomočnico vzgojiteljice Ivo Rozman.

Oddelek  1-3 let (12 otrok) z vzgojiteljico Sonjo Lekan in s pomočnico vzgojiteljice Nino Slak.

Oddelek  2-3 let (14 otrok) z vzgojiteljico Anito Perpar in s pomočnico vzgojiteljice Metodo Novak.

Oddelek  2-3  let (14 otrok) z vzgojiteljico Marjeto Čož in s pomočnico vzgojiteljice Tatjano Šparovec.

Oddelek  2-4 let (19 otrok) z vzgojiteljico  Katjo Bregar in s pomočnico vzgojiteljice Mojco Možina.

 

Dislociran oddelek na Muljavi:

  • 3-6 let (21 otrok)
    Vodi ga vzgojiteljica Neža Nose s pomočnico vzgojiteljice Majo Strmole.

Pomočnice za pokrivanje sočasnosti so: Marija Žlajpah, Manca Kravanja in Katarina Podgoršek.
Vrtec ima sodobno lastno kuhinjo in pralnico, v kateri opravljajo svoje vsakodnevno delo Nika Brlan, Irena Bašnec, Anita Marinčič, Ema Adler in Danica Meglič. Za čistočo skrbijo Marija Godec, Katarina Mahne in Marija Zajc.

Vodilo dela in življenja v vrtcu je nacionalni dokument Kurikulum za vrtce, ki prepoznava temeljna načela in cilje predšolske vzgoje, razumeva otroka, mu dovoljuje razumevati svet celostno, da se razvija in uči v aktivni povezavi s svojim socialnim in fizičnem okoljem.

Vzgojiteljice življenje v vrtcu spretno prepletejo z življenjem v okolju, se vanj vključujejo in prevzemajo vodilno vlogo pri nekaterih dogodkih.

Dostopnost